loading...
آموزش آشپزی راه سوم , طرز تهیه غذاهای ایرانی و خارجی و تـزیین مواد غذایی
امیر بازدید : 116 یکشنبه 18 شهریور 1397 نظرات (0)

 

مشخصه های یک سرویس آشپزخانه خوب چیست؟

آشپزخانه از معدود فضاهایی است که به دلیل نوع کاربرد آن کمتر از پارچه استفاده می شود. در صورتی که حضور پارچه در هر فضایی باعث گرم و لطیف شدن آن  فضا می شود. سرویس های آشپزخانه تقریبا تنها موارد پارچه ای هستند که در آشپزخانه استفاده شده و باعث ایجاد یک لمس نرم و لطیف در آنجا می شوند. بنابراین توجه به برخی نکات ظریف اما مهم به هنگام خرید آن ها بسیار ضروری است.

معمولاً بیشتر افراد سرویس آشپزخانه را با  دم کنی و دستگیره تصور می کنند، در صورتی که یک سرویس آشپزخانه پارچه ای برای آشپزخانه شامل موارد متعددی است که کاربرد های بسیار متنوع و گسترده ای دارند.

حوله، دستمال و انواع دستگیره آشپزخانه ها مانند دستگیره یخچال ، دستکش فر ، سرویس دم کنی، پیش بند ظرف شویی، روکش ظرف نان، زیر بشقابی های پارچه ای، کاور لباسشویی و ظرفشویی، کاور مایکروفر و حتی در برخی موارد سفره از جمله مواردی هستند که در سرویس آشپزخانه جای می گیرند.

مزایای سرویس آشپزخانه مرغوب

از مزایای بارز سرویس آشپزخانه می توان به شستشوی راحت و لکه بردای آسان از روی آن ها و امکان اتو کردن بعد از شستشو اشاره کرد.

با توجه به گستردگی طیف طرح و رنگ  پارچه، به راحتی امکان ست کردن سرویس پارچه ای آشپزخانه با سایر المان های موجود در دکوراسیون این قسمت میسر می باشد.

امکان اضافه کردن موارد بیشتری مانند درپوش های پارچه ای برای ظروف مختلف ، انواع سفره های پارچه ای، پارچه های مخصوص برای خشک کردن ظروف انواع کاور برای وسایل مختلف در آشپزخانه  و ... با هزینه بسیار کم به راحتی ممکن است.

مشخصه های یک سرویس آشپزخانه با کیفیت و مرغوب کدام است؟

نوع دوخت بر روی هر پارچه ای می تواند به عنوان یکی از نماد های کیفیت محصول مورد ارزیابی قرار بگیرد. یک سرویس پارچه ای مرغوب آشپزخانه، باید دارای دوختی تمیز و مغزی دوزی و دور دوزی مرتبی باشد.

الیاف استفاده شده در برخی از قطعات محصول مانند دم کنی ها، پیش بند آشپزخانه ، دستکش فر، نمگیر و ... باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

به علت شستشوی مکرر سرویس پارچه ای آشپزخانه نوع جنس و کیفیت پارچه در دوام آن تأثیر به سزایی دارد. بهترین پارچه ها برای سرویس آشپزخانه، کتان ، پنبه و نخ ترک هستند. استفاده از پارچه های تهیه شده از الیاف مصنوعی و یا  پلی استر و نایلون، با وجود طرح و رنگ های بسیار زیبا اما به هیچ وجه برای چنین مواردی مناسب نبوده و با قرار گرفتن در معرض حرارت سریع دچار سوختگی شده و در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت بوی بدی می گیرند.

معمولاً پیش بند، نمگیر، دستگیره ، دستکش فر، کیسه سبزی، کیسه نان، زیر قابلمه ای و ... در سرویس های با کیفیت از چندین لایه و قسمت مختلف مانند، پارچه رویه، آستری، لایه پلاستیک وسط، بند ریگلاژ، بند جمع کن، کش، پارچه داخلی و رویه دوزی، تهیه می شوند.

قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی از دیگر مزایای یک سرویس پارچه ای با کیفیت محسوب می شود.

کیفیت بدون زیبایی معنایی ندارد، یک سرویس مرغوب علاوه بر کیفیت باید زیبایی خیره کننده ای داشته باشد و با دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی شما هماهنگ شود. استفاده از رنگ های زنده و شاد برای سرویس پارچه ای آشپزخانه باعث ایجاد نشاط در آشپزخانه می شود، همچنین یکپارچگی در رنگ ها باعث ایجاد عمق و جذابیت بصری در محیط آشپزخانه خواهد شد.

 

یک سرویس آشپزخانه کامل شامل چه قطعاتی می شود؟

سرویس آشپزخانه معمولاً دارای قطعات زیادی است که بسته به نوع شرکت تولید کننده، تعداد آن ها گوناگون می باشد. البته تعدادی ازاین محصولات در بین همه مدل ها عمومیت دارند و در هر نوعی که باشند در ست سرویس آشپزخانه وجود دارند.

از عمومی ترین قطعات سرویس پارچه ای آشپزخانه می توانیم به  پیشبند، ست سه یا چهار تکه دم کنی، دستکش فر، نمگیر، کیسه نان، کیسه سبزی، دستکش چدن، زیر قابلمه ای، حوله آویز، دستگیره یخچال یک عدد رو قوری، رو کش سبد نان ، سه یا چهار عدد دستمال سفره اشاره کنیم.

چرا شما نباید از سرویس های پارچه ای  ارزان در آشپزخانه استفاده کنید؟

آشپزخانه عموماً مرکز توجه همه افراد خصوصاً خانم ها می باشد. استفاده از سرویس پارچه ای آشپزخانه در کنار وسایل چوبی، فلزی و سخت در این فضا باعث نرم شدن و ایجاد لطافت در آن می شود. اما مسلماً یک سرویس ارزان قیمت از کیفیت چندانی برخوردار نیست و ممکن است در اولین شستشو ها رنگ و رخ و انسجام خود را به کلی از دست داده و شما و اطرافیان را از دیزاین خود دلسرد و ناامید کند. همچنین پارچه های ارزان قیمت استفاده شده در سرویس اشپزخانه های پارچه ای از جنس پلی استر بوده که شاید با دردسرهای این نوع از پارچه ها در هنگام آشپزی و کار کردن با اجسام داغ مواجه شده باشید که گاهی سوختگی های به وجوده آمده از یک بی احتیاطی کوچک قابل درمان کامل نیست.

بهترین ابزار و لوازم آشپزخانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی شیک و تک بخواهید.

 

 

امیر بازدید : 74 شنبه 09 تیر 1397 نظرات (0)

 بیش از 50% از  مسافران در تورهای مشهد اشتباه آنالیز میشوند .

آنالیز غلط تغییر روش فکری مسافر

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا عنوان خبر خود را با این موضوع شروع کرده ایم اما اگر بدانید در شهری که سالانه میزبان میهمانان میلیونی می باشد بیش از نیمی ازین مسافران با دیدگاهی اشتباه و عدم رضایت کامل تور خود را شروع می کنند ، و بعضا بدلیل عدم اطلاعات کافی با تور خریداری شده خود به مسافرت مشهد می پردازند ،

 بهترین و اصلی ترین دلیلی که باید به این مورد اشاره کنیم تلفظ غلط و کلیشه ای واژه چند شب و چند روز ؛ در واقع زمانی که شما مسافر مشهد برای یک سفر خود را آماده می کنید

 فارغ از هر نوع مسافرتی که دارید برای مدت اقامت خود در شهر مشهد پیش فرض هایی دارید چه مدت برای رزرو هتل یا مکان خود باید هزینه کنید و یا به چه صورت مسافرت میکنید ، با وسیله نقلیه شخصی یا عمومی و یا بصورتی هوایی  یا ریلی ...

 اما طبیعی است که در این مورد به مشورت با کسانی بپردازید که در آژانس های مسافرتی فعالیت می کنند یا کسانی که حداقل تجربه سفر را دارند اما در تمام مشاوره های دریافتی شما به دیگران با این جمله که مدت تور مشهد شما پنج روزه هست یا اقامت بصورت دوشب و سه روز می باشد مواجه می شوید

 و اولین معمای شما برای سفر شکل میگیرد ؟

توضیحاتی در ارتباط با مدت اقامت در تور مشهد

 

امروز میخواهیم درباره مدت اقامت خود در سفرها و استفاده صحیح و بدون دغدغه کلمات رزرو در سفر اطلاعاتی را بیان کنیم که از نظر آنالیز و مشاوره شما را در مسیر جدید قرار می دهد .

مشهد یکی از شهرهای زیارتی و پایتخت مذهبی می باشد و سالانه میزبان زائران زیادی در اقصی نقاط کشور می باشد و بطور کلی در شهر زیارتی مشهد اکثر هتل ها بصورت صبحانه نهار و شام ارائه خدمات می کنند .

در نظر بگیریم شما برای خرید تور مشهد زمینی ، تور مشهد هوایی یا تور مشهد ترکیبی به آژانس مسافرتی نزدیک به محل سکونت خود تماس میگیرید و طی توضیحات کارشناسان فروش آژانس مد نظر ، مدت اقامت شما در توضیحات بصورت دوشب و سه روز یا سه شب و چهار روز و به همین ترتیب بنا به نیاز شما عنوان می شود .

امام اشتباه ازین جا شروع می شود ، شما خدمات و سرویس دهی یک تور مشهد با توجه به مدت اقامت برای هر شب صورت می گیرد بدین معنی که چه شما که مسافرید و چه ما که آژانس هستیم می بایستی بر اساس مدت اقامت در شب به شما اقامت را اعلام کنیم .

چرا که تمام خدمات هتل یا مکان ذخیره شده بر اساس شب اقامت شما در هتل تنظیم می گردد که عبارتنداز پذیرایی صبحانه ، نهار و شام شما در محل اقامت خود در مشهد اساسا بصورت ورود و خروج ساعت 14 یک شبانه روز را هزینه می کنید و این نشان دهنده آن ست که به تعداد شبهای اقامت در هتل پذیرایی دارید و وقتی روزها برابر با تعداد شبها نباشد به این معنی خواهد بود که باید برای روز مازاد بر شب هم خدمات لازم ارائه شود .

 ولی در عمل چنین چیزی نیست .این مورد دقیقا در تورهای زمینی مشهد بیشتر به چشم می خورد چرا که بعضا شاهد این هستیم که با عنوان تور پنج روزه هم آنالیز به مسافر داده میشود یعنی حتی مدت سیر مسافر در قطار هم به عنوان مدت تور محاسبه شده است که به نوبه خود جایی بسی تاسف دارد .

لازم است بدانید که یک تور مشهد ؛

 

لازم است بدانید که پکیج کامل یک تور مشهد یا تورهای مشهد به هر شکلی از قبیل تور مشهد زمینی ، تور مشهد هوایی یا تور مشهد ترکیبی از بلیت رفت و برگشت ، هتل جهت اقامت ، پذیرایی در هتل به تعداد شبهای اقامت و در نهایت ترانسفر استقبال بدرقه و گشت نیمروزی که بعضا" بصورت اختیاری بوده تشکیل می شود .

اشتباهات را  دور بریزید ، درست آنالیز شوید و مطمئن انتخاب کنید

 

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایروناسیر با 18 سال تجربه موفق و بصورت حرفه ای توانسته نقش بسزایی در حرکت صحیح برای مشاووره و آنالیز همسفران خود بوجود آورد .

در حقیقت این تمام قضیه نیست ، ما برای اینکه شما همسفر تور مشهد بتوانید خرید تور مشهد خود را بصورت صحیح و عاری از هرگونه ابهام انتخاب کنید ، در هر فصل اقدام به اعزام کارشناس آی تی  کارشناس هتل و کارشناس فروش و انالیز فنی به مشهد میکنیم تا با عکسبرداری واقعیت هتل را به تصویر بکشیم .

در نهایت بازدیدهای کارشناسان ما از هتل های زیر مجموعه شرکت ایرونا شبب شده تا با سابقه ای که اعلام شد امروز تنها آژانس مسافرتی باشیم که 100 % درصد رضایت را از سوی همسفان خود در کارنامه ایرونا ثبت کنیم .

انتخاب صحیح تور قبل از پرداخت هزینه تور مشهد

 

پس خواهشمندیم زمانی که برای خرید تور مخصوصا" تور مشهد اقدام می کنید مدت اقامت خود را با تحلیل صحیح دریافت نمایید .ما در مجموعه ایروناسیر تلاش کرده ایم اجرای تور مشهد خود را بصورت تور مشهد زمینی ، تور مشهد هوایی و تور مشهد ترکیبی به گونه ایم برنامه ریزی کنیم که شما کمترین زمان اتلاف وقت را داشته باشید و از شما همسفران محترم دعوت می کنیم جهت بازید از تورهای مشهد به وب سایت ما به آدرس www.tourcis.com مراجعه نمایید .

امیر بازدید : 143 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)

امروزه طرفداران جامعه مجازی در حال افزایش است و روز به روز شاهد افزایش ممبر تلگرامو اینستاگرام و ... هستیم. امروزه صفحات مجازی علاوه بر سرگرمی کاربردهای دیگری نیز دارند مثلا: کسب درآمد ، تبلیغات و ... دارد حتی بعضی از افراد از طریق روش‌های نادرست مانند اخاذی و سو استفاده از اطلاعات دیگران درآمد کسب می‌کنند اینجاست که امنیت تلگرام اهمیت پیدا می‌کند همه افرادی که از تلگرام استفاده می‌کنند باید فکری برای افزایش امنیت اکانت تلگرام خودشان کنند و از هر روشی برای امنیت آن استفاده کنند. در ادامه این مطلب به نقل از "کافه ممبر" روش‌های افزایش امنیت اکانت تلگرام را بررسی می‌کنیم.

چگونه امنیت تلگرام خود را افزایش دهیم

افزایش امنیت تلگرام

آیا خودِ تلگرام امنیت دارد؟

همه افراد دوست دارند از اطلاعات شخصی‌شان محافظت کنند و مطمئا هیچ کس نمی‌خواهد اطلاعات شخصی را کس دیگری ببیند به همین دلیل گوشی تبدیل به یک وسیله کاملا شخصی شده است که باید محافظت شود. به نظر شما تلگرام در چه حد می‌تواند امنیت داشته باشد؟ حتما شما هم شنیده‌اید که تلگرام یک پیام رسان امن است که کسی نمی‌تواند اطلاعات دیگری را ببیند. به نظر شما این جمله تا چه حد درست است؟ آیا تلگرام هک شدنی نیست؟ پس چگونه هکرها روزانه از افراد مختلف اخاذی می‌کنند؟ این درست است که تلگرام یک برنامه امن است ولی نه برای اطلاعات شخصی شما! بلکه پیام‌های رد و بدل شده از طریق تلگرام کد گذاری شده هستند که کسی نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند ولی این خود شما هستید که باید از تلگرام و مهم‌تر از همه از گوشی خودتان محافظت کنید. ولی چگونه؟

آموزش افزایش امنیت تلگرام

آموزش افزایش امنیت در تلگرام روش‌های مختلفی برای افزایش امنیت تلگرام وجود دارد که شما باید انجام دهید تا گوشی شما یک وسیله شخصی باقی بماند و کسی نتواند از اطلاعات شخصی شما سو استفاده کند. امنیت تلگرام فقط برای کاربران عادی نیست بلکه ادمین‌ها برای مدیریت کانال تلگرام هم باید به فکر افزایش امنیت تلگرام باشند. روش‌های افزایش امنیت تلگرام عبارتند از: ۱- فعال سازی تایید دومرحله‌ای (two-step verification) تایید دو مرحله‌ای امنیت تلگرام را افزایش می‌دهد که باید ایمیل‌تان را هم وارد کنید. تا اگر کسی تلگرام شما را هک کرد علاوه بر نیاز به پیامک تایید به شماره شما ، به رمزی تعیین شده از سوی شما نیاز دارد که این رمز را می‌توانید به همراه ایمیل‌تان به تلگرام بدهید تا در صورت فراموش کردن ، در ایمیل آن را بازیابی کنید. با وارد کردن این رمز هک کردن تلگزام شما سخت‌تر می‌شود و امنیت بالا می‌رود. ۲- کلیک نکردن روی لینک‌ها در تلگرام برای ما لینک‌هایی فرستاده می‌شود که نباید روی آن‌ها کلیک کنیم بعضی از لینک‌ها ممکن است مخرب باشند و هدفمند ارسال شوند و با کلیک روی امنیت گوشی و اطلاعات شخصی شما به خطر بیفتد. ۳- نصب برنامه‌ها از اپ استورهای معتبر برنامه‌های خود را باید از طریق اپ استورهای معتبر نصب کنید تا برنامه‌های مخرب نصب نکنید. از اپ استورهای معتبر مانند: بازار ، مایکت و ... برای گوشی‌های اندروید و برای گوشی‌های آیفون ار اپ استور خود اپل استفاده کنید. ۴- استفاده نکردن از ربات‌های نامعتبر بعضی از ربات‌ها هم مخرب هستند و با استفاده آن‌ها امنیت اطلاعات تلگرام و گوشی شما به خطر می‌افتد در حالت غیر ضروری از ربات‌ها استفاده نکنید تا امنیت تلگرام و گوشی شما حفظ شود. ۵- بررسی مرتب و هفتگی active sessionsاین قسمت از تنظیمات تلگرام به شما نشان می‌دهد که چه کسانی به تلگرام شما متصل هستند و اگر session اضافی دیدید که متعلق به شما نیست باید آن را پاک کنید تا غیر خودتان کس دیگری به نلگرم شما و در حقیقت اطلاعات شخصی شما دسترسی نداشته باشد.

با حذف برنامه تلگرام ، اطلاعات تلگرام پاک نمی‌شود و همچنان اطلاعات شخصی باقی می‌ماند و فقط با حذف اکانت تلگرام اطلاعات پاک می‌شود پس اگر قصد فروش گوشی را دارید ابتدا اکانت خود را از طریق سایت حذف اکانت تلگرام حذف کنید و سپس بفروشید.
امیر بازدید : 145 چهارشنبه 29 شهریور 1396 نظرات (0)

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا

 

 

الکسا برای کاربران وب فارسی شاخص شناخته‌ شده‌ای است تا به پرمخاطب بودن یک سایت اعتماد کنند. این شاخص در رسانه‌های آنلاین اهمیت بیشتری دارد تا جایی که با رتبه بالاتر قادر به کسب‌ درآمد بیشتری هم هستند. صرف نظر از موضوع فعالیت سایت،  الکسا به عنوان یکی از معیارهای موفقیت سئو نیز به شمار می‌آید، پس با بهبود رتبه الکسا، یک سایت می‌تواند علاوه بر درآمد، اعتبار رسانه‌ای بیشتری هم داشته باشد. افزایش بازدید کنندگانمنجر به افزایش تعدا مخاطب و کسب درآمد بیشتر است.

 

آی‌پی ایرانی یک سامانه خرید بازدیدو ارائه خدمات افزایش بازدید سایتاز طریق افزایش بازیدو بهینه‌سازی کلید‌واژهای مورد استفاده سایت در موتورهای جستجو است. این سامانه کاربران را قادر می‌سازد با استفاده از این خدمات افزایش بازدید و افزایش رتبه الکساو  همین‌طور  از طریق این سامانه کسب درآمد کنند. در صورتی‌که  تصمیم به استفاده از خدمات تبلیغاتی آی‌پی‌ایرانی مانند کاهش رتبه الکساو بهبود نتایج جستجودارید باید در سایت ثبت‌نام کرده و حساب کاربری خود را شارژ نمایید سپس نسبت به خرید بازدیداقدام نمایند.

 

پس از ثبت‌نام یک پنل کاربری قدرتمند با امکان مشاهده و تحلیل آمارهای بازدید در اختیار کاربران قرار گرفته و تمام فرایند اجرایی به صورت خودکار از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده می‌شود. افزایش بازدید در آی‌پی‌ایرانی از طریق ارجاع کاربران واقعی صورت می‌گیرد.  نتایج افزایش رتبه سایتو رتبه الکسا در یک بازه زمانی ۷ الی  ۱۴ روزه قابل مشاهده است.

 

این سامانه از طریق نمایش هوشمند پیوند‌‌های مرتبط یک سایت به کاربران، از بالا رفتن نرخ پرش سایت جلوگیری می‌کند. نرخ پرش (Bounce rate) شاخصی است که نشان می‌دهد کاربران پس از مراجعه به یک سایت آیا بلافاصله آن را ترک کرده یا به سایر صفحات نیز رجوع می‌کنند. هر چقدر نرخ پرش یک سایت کمتر باشد، پایداری رتبه بالاتری دارد.

تعداد صفحات : 27

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 422
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 2,921
  • بازدید سال : 17,172
  • بازدید کلی : 792,919